HTML

Offer blog

Posztok mindenféléről, leginkább fogyasztóvédelmi és életszerűségi témákban. Offolás engedélyezett, moderálás nincs, mert hiszünk a közösség önszabályozó erejében.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.10.31. 08:42 atpijkamo_

Hogyan ér véget egy barátság

Címkék: spam utalvány $$$

SPAM-et úgy szoktam kapni, hogy e-mail címemet levadásszák a netről vagy ismerősök címlistájáról lopják, és automata küldözgeti. Nagy ritkán kapok SPAM-et magától az ismerőstől közvetlenül. Vajon mi van a fejében, mikor ezt elküldi többszázas címlistájára??? Persze nem teljesen önzetlen a felajánlás, a levél közepén küldi a linket, a "ref=" mezőbe gondosan beleírja a saját azonosítóját.

Üdvözlettel, Atpij

A levél alant:

Kedves barátom/ismerősöm!

A napokban kaptam egy e-mailt, amit most megosztok veled. A lehetőség összefoglalva: minimum 100 euró értékben kapsz utalványt, amit nagy webáruházakban tudsz elkölteni, mindössze ingyenesen regisztrálnod kell. A levél szövege változtatás nélkül:

November 1-ig ebben az évben utalványt kaphatsz, amennyit szeretnél - ingyenesen. Minden résztvevő minimum 1 utalványt szerezhet 100 Euro értékben,de a lehetőség egy nagyobb összeg elérésére nyitva áll. Én regisztráltam, mert nem kerül egy fillérbe sem, az utalványt meg csak el fogom tudni vásárolni (pl az Amazonnál szinte minden van, de az ACER laptopok sem rosszak.)...

Az utalványokat ajándékozzák:
Amazon, ACER, BAUR, Otto, TiPP24, Frontline, Esprit és még több mint 40 további webshop az Interneten!

Szerezz magadnak minél nagyobb értékű utalványt!

Küldd el a levelet barátaidnak, ismerőseidnek, minél többen jelentkeznek (regisztrálnak) annál több utalványt kapsz.

1. Jelentkezz be (regisztrálj).
2. Küldd el a levelet a saját regisztrációs linkeddel barátaidnak, ismerősöknek.
3. Határidő: 2010.11.01., az összes regisztrált résztvevő megkapja ezen a napon a 100 $ virtuális pénzét, hogy utalványt vehessen.
4. Az utalvány rögtön beváltható.
5. Hálózati jutalék 10 mélységig

Ha valaki alád regisztrál, akkor jutalékot kapsz érte, 30 $ a közvetlenül hozzád regisztrálók után, a második mélységben 20 $, a harmadikban 10 $, a 10. mélységig pedig mindenki után 5 $ lesz jóváírva. Szorgalmas résztvevők könnyedén elérik a 2.000 Euró, 5.000 Euró vagy még magasabb összegű kifizetést.
Ne hagyd ki, könnyen jött pénz! 100 Euró = 28.000 Ft. (Ezt akkor is megkapod, ha csak regisztrálsz, és nem küldöd tovább senkinek sem!)

Regisztráció itt:
http://hirdetettoldal/?ref=küldőneve

Az oldal tetején lévő menüsoron kattints az "Anmelden" menüpontra a regisztrációhoz!
(Felülről a második sor első menüpont)
FONTOS: Egy IP címről csak egy fő regisztrálhat! Feltétel még a 18 életév betöltése.

Segítség a regisztrációs oldal kitöltéséhez:

Name: Teljes Neved
Gewuenschter Benutzername: Felhasználói neved
gewuenschtes Passwort: Jelszó
Passwort bitte wiederholen: Jelszó még egyszer
Email Adresse: E-mail cím
Email Adresse wiederholen: E-mail cím még egyszer
geheime Frage: Biztonsági kérdés
geheime Antwort: Válasz a biztonsági kérdésre
Your Upline: Itt kell látnod az ajánlód nevét
Ich akzeptiere die Teilnahmebedinungen : pipáld ki

Kattints a regiszter gombra és már készen is vagy!
A megadott felhasználói neveddel és jelszavaddal bemehetsz a saját oldaladra, kattints a baloldali menük közül a Mein Link-re! Itt találod a saját regisztrációs linkedet, amit bemásolva az itteni helyére már küldheted is tovább az infót!

Jelenleg elő-regisztráció zajlik, 2010. november 1-től lesz éles a rendszer!

Szép napot és sok-sok levásárolható utalványt kívánok!

4 komment

2010.10.20. 21:33 Gastroger

Time Share üdülés

Címkék: hétvége nyaralás olcsó time share hévíz

Nyaralás olcsón, vagy ingyen !

Bizonyára mindenki kapott már telefonhívást, hogy töltsön el egy kedvezményes hétvégét itt meg itt. Vagy ingyen, vagy óccsúér. "Csak egy órás előadást kell meghallgatni".
Naja. Az egy délelőtt. És le akarnak nyúlni. De ha kötélből van az ideged, jól is járhatsz.
 
Hát én kipróbáltam, kétszer is.

Erről szól ez a szösszenet. Vagy izé kritika. Vagy ilyesmi.
Ízlés szerint.

13 komment

2010.10.08. 02:01 enamel (törölt)

Vicces jútúb rovat: Markos-Nádas kabarék

A Markos-Nádas kabarék valószínűleg mindenkinek ismerősek, ha valakinek mégsem, az guglizzon rájuk.

Az alábbi pár videó néhány ritka jól sikerült alkotásuk, és néhol még Boncz Géza is feltűnik. Nem indokolja semmi, csak hogy jók, és hogy nincs kellemesebb, mint röhögéssel kezdeni a reggelt. 

***

Ha van miről, írj Te is posztot a specialofferer@gmail.com-ra, mielőtt kifogyok a videókból.

***

 

 

 

 

20 komment

2010.10.06. 20:35 enamel (törölt)

SPAM rovat: Steve napi 45000 Ft-ot keres, avagy Atpijkamo utánaszámolt

Ez itt a SPAM rovat, ami ha eleget küldtök belőlük, akkor állandó lesz (én nem tudom hogy csinálom, de nem kapok. Tényleg.) Az alábbi, első gyöngyszemmel 1 hét alatt simán elérheted a magyar átlagkeresetet, ami akárhogy nézzük, a hülyének is megéri.

***

Ha van miről, írj Te is posztot a specialofferer@gmail.com-ra.

***

Az alábbi SPAM-et kaptam a minap olyan, weboldalon elhelyezett címemre, amilyen feladóval levelet sosem írtam. (A durvább gépelési hibákat javítottam a levélben.) A
feladó a Vodafone hálózatát használta küldésre, panaszos levelemre nem válaszoltak.

Még sose válaszoltak.

---------- Forwarded message ----------

 

From: "...@mailbox.hu" <...@mailbox.hu>

Subject: 45.000 Ft minden nap!

Date: Tue, 5 Oct 2010 ...

Kedves Címzett!

Néhány barátom mesélte, hogy keress pénzt a módszereimmel napról-napra egyre
nagyobb összeget nyernek.

Kiszámoltam, hogy az elmúlt egy hónapban átlagosan napi 45.000 forintot kerestek.

http://www.penzkeres...

Kattintson ide, és minden információt megtudhat arról, hogyan teheti ezt meg Ön is,

mégpedig könnyedén!

http://www.penzkeres...

Üdvözlettel:

Steve

---------- End of message ----------

Azon gondolkodom, ha valaki negyvenötezret keres naponta, akkor miért van szüksége
arra, hogy SPAM-ben hirdesse a weboldalát? Ha a címzett semmit nem ért meg a "pénzkeresési módszerből", akkor is ez mindenképp fel kell tűnjön neki. (Feltéve, hogy legalább annyi agyműködése van, hogy lélegzik.)

A hirdetett weboldalon kaszinó hirdetések és adománygyűjtés van, valamint a régi, téves, rulettes duplázós módszer:

>>Cselekedjen a bemutatott lépéseknek megfelelően, és pontosan megérti, hogy milyen elveken alapszik taktikám:

Kezdetnek a piros színre tegyünk fel 1 EUR-t (csak egy eurót, nem többet), amennyiben a fekete színen áll meg a golyó, újra tegyük meg tétünket a piros színre, ezúttal 2 EUR összeggel (az elvesztett összeg dupláját). Amennyiben újra a fekete jön ki, tegyünk fel 4 EUR-t (ismét az elvesztett összeg dupláját) ismét a pirosra. És így mindaddig, míg megnyerjük a fogadást (egészen addig, míg a megtett színre nem esik a golyó, ez
esetben a pirosra).

FONTOS! Ha már egyszer megnyerjük a tétet az egyik színre, akkora játékot úgy folytatjuk, hogy a másik színre teszünk fel ismét 1 EUR-t (és csak 1 EUR-t) egészen addig, míg ismét megnyerjük a megtett színt.

Cselekedjen a bemutatott lépéseknek megfelelően, és pontosan megérti, hogy milyen elveken alapszik taktikám:

Kezdetnek a piros színre tegyünk fel 1 EUR-t (csak egy eurót, nem többet), amennyiben a fekete színen áll meg a golyó, újra tegyük meg tétünket a piros színre, ezúttal 2 EUR összeggel (az elvesztett összeg dupláját). Amennyiben újra a fekete jön ki, tegyünk fel 4 EUR-t (ismét az elvesztett összeg dupláját) ismét a pirosra. És így mindaddig, míg megnyerjük a fogadást (egészen addig, míg a megtett színre nem esik a golyó, ez esetben a pirosra).

FONTOS! Ha már egyszer megnyerjük a tétet az egyik színre, akkora játékot úgy folytatjuk,hogy a másik színre teszünk fel ismét 1 EUR-t (és csak 1 EUR-t) egészen addig, míg ismét megnyerjük a megtett színt.

HA AZ EGYIK SZÍNT MEGNYERTE, TEGYE MEG TÉTJÉT A MÁSIKRA! HA ELVESZTI TÉTJÉT, A TÉT KÉTSZERESÉT TEGYE MEG UGYANARRA A SZÍNRE, EGÉSZEN ADDIG, AMÍG MEG NEMNYERI!<<

Ha rulletten játszik, akármekkora összeget feltehet, akármekkorát nyerhet, veszíthet. Miért pont 45000, és nem 4500 vagy 450000?

 

Valószínűségszámítási feladat: a fenti módszerrel lehet-e hosszútávon nyerni a ruletten?

 

Tételezzük fel, hogy nincsen nulla (zöld), csak ugyanannyi piros és fekete. Két megoldás van. 1) Ha korlátlan mennyiségű zsetonom van, akkor minden egyes sorozatban nyerek pontosan annyit, mint az eredeti tétem. Tehát ha ma pontosan egymillió forintot akarok nyerni, akkor egymillió értékű zsetont teszek fel az első alkalommal, és ha elvesztem, csak duplázni kell, míg nem nyerek. Utána haza lehet menni. 2) Ha akármennyi, de korlátozott mennyiségű zsetonom van, akkor hosszútávon (ami a gyakorlatban meglepően rövid lesz) garantáltan elvesztem az egészet.

 

Mentő feladat: Ha a duplázós módszert úgy variálom, hogy vesztés esetén mindig az ellentétes színűre teszem az új tétet, többet nyerek vagy veszítek, mint ha ugyanahhoza színhez ragaszkodom?

Szorgalmi feladat: létezhet-e egyáltlán rulettre biztos nyerő stratégia?

 

Atpij

 

39 komment · 1 trackback

2010.10.05. 22:25 enamel (törölt)

Az ARDO típusú mosógép és a 2 éve néma márkaszerviz esete

Az offerblog megalakulásának örömére máris megérkezett az első poszt Gastrogertől, aki 2 ve türelmesen várja, hogy egy márkaszerviz válaszra méltassa. Kellemes kommentelést!

***

Ha van miről, írj Te is posztot a specialofferer@gmail.com-ra.

***

2008-as levél egy mosógép ügyében...

Tisztelt XXXX (Márkaszervíz) KFT !

2005.02.04.-én vásároltam egy ARDO XXXX típusú mosógépet. (74.990 Ft. volt a bruttó áfás ára)

Szerettem volna egy megbízható, elegáns, mégis kis méretű mosógépet birtokolni. Eleinte kissé tartottam az ARDO márkanévtől, hiszen még nem volt ilyen műszaki berendezésem, de a design, a gép jellemzői, és az eladók meggyőztek. (Őszintén szólva, mivel férfi vagyok, a digitális kijelzés és programválasztás, kicsit levett a lábamról a választásnál. Mint később kiderült, ez hiba volt, de nem szaladnék előre. )
Nos a garanciális idő alatt semminemű probléma nem merült fel vele. Örültem is, hogy végre - az előítéletekkel szemben (olasz termék) mégis megbízható gépet vásároltam, és nemhogy elégedett voltam, hanem büszke is voltam rá.

Azóta kisebb meghibásodások voltak, egyszer a a gépzsír, és egyéb szennyeződés eltömött valami vezetéket, így megbolondult a program, és összevissza mosott, hol addig engedte a vizet, míg orrán száján át nem folyt ki belőle a víz (gondolom az alattam lakónak azóta féltve őrzött penészgomba telepe van a sarokban, aminek eltávolítását majd festéskor nekem kell megtámogatnom...), de a szerviz által küldött szakemberek által végzett tisztítás után ez megoldódott (kb..6000 ezer Ft.). Aztán valami gumicső kidörzsölődött (??? ez hogylehet... ???), és minden mosás után a gép aljából szivárgott a víz. Egy ideig bíztunk abban, hogy valakit agyonvág az áram, és ha már a garancia lejárt, legalább a gép biztonságtechnikáján alapuló kötelező felelősségvállalás során, így vagy javításra, vagy kártérítésre számíthatunk, de mivel ez szerencsére nem következett be, a kihívott szervíz (az Önök garannciál
is javításra szerződött szervíze a XXXXXX Zrt.) egy hagyományos szigetelőszalag használatával, de hatékonyan orvosolta a gumicső lukadását (sőt jelezték, ha ez nem hozna megoldást, természetesen ingyen kicserélik), és így rendbe is jött a gép (további kb.. 6000 Ft.). Ez után boldogan mostunk egészen kb. idén nov elejéig. (Hozzáteném, nem extrém használat, egyedül lakom, mint férfiember, szellemi dolgozóként, így heti egyszer kb. átöblítgetem az ingeim, nem pedig malterosnadrágot, aszfaltfoltos kabátot, vagy akkumátorsavas cipőt mosok benne).

A probléma a következő:
Ha beállítok egy programot, nem játsza végig, kb. a 10 percnél lefagy. Meg kell jegyezzem előjelként már tapasztaltuk, hogy egy 45 perces gyorsmosás, újraindult, és tartott 80-90 percig, de legalább a ruha tisztán, és kicentrifugázva került elő a gépből. Nos, most ez sincs, bármilyen programnál, vagy enged egy kis vizet, kicsit , megforgatja, aztán kapal kabát, meg a bot, úgymarad, se centrifuga, selófasz (elnézést), van mint a befőtt. De előfordult az ellenkezője is, hogy a berakott ruhák egy villámgyors mosás után, száraz állapotban, mosóporos szemcsékkel beszórva kerültek elő. Magyarul, - gondolom én laikus- meghülyült a vezérlés. Centrifuga az felejtős, a szőnyegre csöpögő mosószeres víz további kárt tett a burkolatban (szerencsére még nincs parketta, mert az fel is dagadt volna), a ruhák viszont kellemesen keményítettek és mosóporszemcsések voltak...

Ki is hívtuk a XXXX Zrt. mosógépszerelő szakosztályát, akik a probléma ismertetése, majd rövid kapcsológomb tekergetés után, kijelentették, hogy ez bizony vezérlőpanel meghibásodásra utal. Kérnek be ajánlatot, és majd visszaszólnak, hogy mennyi lenne. Másfél hét múlva megérkezett az ajánlat: hát valsózínű több mint 30.000 Ft.

Általános "törvény", hogy a gép 50%-nál nagyobb értékű javítást nem érdemes eszközölni. A másik, amit jól tudok, hogy kereskedelempolitikai okokból a mai elektromos háztartási cikkek átlagéletkora 4-5 év, a gyártó is érdekelt ezután a cserében. Na itt jön a bibi. A harmincvalahányezer Ft. -hoz még hozzájön a kiszállás, és javítás költsége, és akkor is egy több mint 3 éves, rég garanciát vesztett mosógépem van, ami következő hónapban megint tönkremehet, mondjuk megint vezérlőpanel hibával harminc rugóért.... (számoljunk csak, már 76+12+40= 122ezer forintos mosógépem lenne, garancia nélkül, plusz újabb meghibásodás 150e... HUF).

A 2005-ös 75.000 Ft.-os vételár (és most nem akarok belemenni, olyan közgazdasági számításokba, mint pénz jelenértéke, avulás, infláció, technológiai fejlődés) viszonylag magas volt egy -már bocsánat- "noname" olasz mosógépért. (a programok felirata is olasz, azóta például megtanultam, hogy a lavaggio rapido - gyorsmosás). Ma áron nézve ez egy 90 ezer forintos gép kategóriájának felel meg, amiért most egy samsung silver nano technológiás A+ gépet kapok. Aminek azért - nem bántani akarom (még) az Ardo-t, de nagyobb neve van. Így vélhetően az alkatrészárak sem olyan elszálltak.

Erre persze felmerülhet, hogy jó, akkor vegyek olyat, Samsungot, BOSCH-t, vagy HAJDÚ-t, vagy egyáltalán miért ARDO-t vettem. Hát többek között tetszett a design, másrészt (ahogy az autóknál is), az ember tisztában van azzal, hogy oké olasz gyártmány, nem olyan megbízható, de legalább az alkatrész/javítás nem olyan drága.

Nos a kérdésem, kérésem a következő lenne. Mivel még mindig szeretem a kis mosógépem, nem szeretnék megválni tőle, és más típusú készülék iránt márkahűséget tanúsítani. Másrészt nem szeretném, ha egy 3 éves mosógép (lightos körülmények között használva) csilivilli dobbal, kitűnő motorral, és egy csalódott vásárlóval a szemétdombon végezné. (Hozzáteszem, nem törne össze egy új mosógép vásárlása, csak nem értem, hogy miért kell kidobnom, azt ami jó is lehet még legalább 1-2 évig.).

Összefoglalva:
- kérem segítségüket a probléma pontos diagnosztizálásában
- kérem ajánlatukat esetleges alternatív márkaszervíz vagy az Önök közvetlen közbenjárására a probléma megállapítását illetően (IXXX MEO-s, Ardo szakember, stb..)
- kérem ajánlatukat a cserélendő alkatrész típusára vonatkozóan, esetleg ha megmondják milyen alkatrész kell, és is szívesen közbejárok annak beszerzésében.
( csak egy adat..: interneten megnéztem az alkatrészárakat, és 15.000 Ft-nál drágábat nem találtam (tessék kipróbálni, Google a barátunk), úgy gondolom ez reális is, hiszen egy 3 éves mosógép panel ha 30.000 Ft. ba kerül, akkor (kis túlzással élve) veszek egy 3 éves számítógépet ugyanezen árért, és rákötöm a vezérlést, és akkor e-mailben is is elindul, szóval a 30.000 Ft.-os alktarészár aránytalanul SOK). Ez nem egy japán csúcskategóriás autó, hanem egy olasz mosógép.
- Kedvezőtlen válasz esetén, elfogadom, és tudomásul veszem, viszont pont az nem fog összejönni az ARDO-nak (XXX) amit szeretett volna, ha tömkremegy a régi Ardo veszek újat. Igen veszek, csak nem Ardo-t. (és a közhelyes szöveg, ami minden ilyen levélben benn szokott lenni, hát engedtessék meg, hogy éljek vele: le fogok beszélni minden ismerősömet, Ardo gép vásárlásáról, közzéteszem az interneten, stb. meg ilyen sületlenségek...)
- A "Sajnálattal értesítjük, de " kezdetű válasz is válasz, ha ez van tudomásul veszem, és lecserélem a gépet, és az ARDO márkát egy életre.
- A "sajnos ez szériahiba, és tényleg ennyi lenne a javítás" kezdetű levelük mellé, akkor legyenek szívesek csatolni egy "de mivel ön elégedett volt eddig az ARDO márkával, és célünk, hogy továbbra is így legyen, most kedvezményesen Önnek... " levelet is. :)
- Mivel -úgy gondolom- vállalati politikájuk jelentős részét képezi a vevői elégedettség, a márkahűség, és a termékek iránti bizalom, én is bízom benne, hogy eme sallangos kifejezések végre Önök számára is megvalósítható célként realizálódnak az én problémám esetében is, és nem hagyják annyiban a dolgot, hogy csalódott vásárlójuk számai az eljárások hiányosságai miatt tivább nőjjenek.


Fentiek alapján kérem szíves segítségüket, és konstruktív hozzáállásukat.


Elnézést, ha kicsit hosszú voltam, de őszintén szólva nem szeretném ha az ökológiai rendszer egy apró hibájú mosógép miatt, további környezetszennyezést szenvedne, csak azért, mert lecserélem az ARDO-mat 3 év után egy pld. új Samsungra.

Előre is köszönöm a segítséget, és a pozitív hozzállást,

Bízva mihamarabbi válaszukban maradok Tisztelettel,

Gastroger

79 komment